Kitty and the ball

Project Number

Start

Project
01

Project

  • මෙම පාඩම හැදෑරීමෙන් පසු ඔබට යම් වස්තුවක් දකුණට ගෙන යාමට අවස්ථාව ලැබේ.
  • එමෙන්ම ඔබ නිර්මාණය කරන පූස් පැටියට බෝලය අතට ලබා ගැනීමට හැකි විය යුතුයි.
02

Getting Started

  • Code.org වෙබ් අඩවියට පිවිසෙන (Login) අයුරු බලමු.
03

Task to complete

ව්‍යාපෘතියක් ආරම්භ කිරීම.
පසුතලය (background) එක හදමු.

  • ව්‍යාපෘතිය ආරම්භ කරන්න “හිස් තිරයක්” ලබා දී තියෙනවා.
  • මුලින්ම background එකට “පිට්ටනියක දේදුන්නක් පායල තියන” චායාරුපයක් add කරන්න.

Sprites නිර්මාණය කිරීම.

  • පූස් පැටියාගේ sprite එක add කරන්න.
  • දකුණු කෙළවරෙන් බෝලය add කර ගන්න.
  • Arrow key භාවිතා කර පූස් පැටියා බෝලය වෙත ගෙනියන්න.
  • ව්‍යාපෘතිය ක්‍රියාත්මක වෙනවද බලන්න “Run” මත click කරන්න.